30 Juni

Sitter och drocker mitt te och har examination om en timma. Skit nervös. Hatar examinationer. Glömmer alltid skit mycket då för jag blir så jävla nervös. Ringde även doktorn nyss. Fick en tid nästa vecka. Så då lär jag vara ännu mer tunnhårig. Men jag tror jag vet varför jag tappar så himla mycket hår. Jag är typ sönderstressad utav allting. Äter knäppt eller inte alls. Sover skit dåligt eller jätte mycket. Jag tar alltså inte hand om mig själv som jag borde. Aja. Har ju iallafall löshåret som jag aldrig satt i att rädda mitt hår med. Satt aldrig i det då mitt egna hå är ljusare och hade som ingen lust att färga håret. Men får väl ta å göra de ändå. 
 
 
Btw. Testade Dubsmash igår och jag är fast xD haha fan va roligt det var!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: