28 Mars

Ojoj! Tok trött är vad jag är just nu. Varit fullt race hela dagen. Kl 12 kom Emanuel Farmor och Bertil hit på fika. De hade med sig jätte fina presenter till honom. Han fick ett set med Lego lastbil med släp m.m och en BMW plåtbil. Så vi satt och surrade på och byggde Lego i nån timme. 
 
Sen var det full gång med att göra klart allt för kalaset kl 16. Poppa popcorn, duka, ställa fram allt fika, börja fixa med varmkorven m.m. 
Tror klockan var närmare 15,30 när mina föräldrar kom. De kom med mera fika och presenter. Utav dom fick han en super bra lär platta så han kan lära sig bokstäver och siffror m.m. Sen fick han ett set Lego Technic. Det var en buggy av nå slag. Skit frän! :)
 
Nästan på pricken klockan 16 så kom Annika med Lovis, Syster Madeleine med Liv och Peter. Utav Annika och Lovis fick han ett set Lego med en motorcykel. Han hade önskat sig en sån, så han vart lyrisk haha. Och utav syster,Liv och Peter fick han en Radiostyrd Mustang! Den var jävligt snabb och krossade många fötter här haha. 
 
Vi fikade och babblade på ett bra tag. Mina föräldrar drog hem medans barnen tittade på ''bio'' här hemma. Och resterande stannade till kl 19. 
Sen blev det säng för Mannemann och jag hoppade i dushen. 
 
Och nu sitter jag här helt döööd. Haha. Ska försöka få syrran att ta gymkort med mig. Mohaha. Då kan vi träna tillsammans. Mycket roligare så. 
 
Här är bilder på vad han fick och lite kaos bilder från efter kalaset. ;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: