Söndag

Sitter och myser på i soffan med musik och katter i knät.
Får se när Emanuel kommer hem idag. Lär väl bli snart antar jag eftersom Mr J ska iväg och jobba.
Möttes utav snö ute idag när jag vaknade. Suget efter att köra skoter vart bara för hårt då.
Fick typ ångest och ville dra iväg och köpa en skoter haha.
Men finns väl massor med grabbar där ute som äger en skoter som man kan få köra kanske? ;) xD
 
Gårdagen var bara en massa mys och sånt. 
Och fick även träffa mina fina systerdöttrar en sväng på dan. Jag och Liv bara skrattade och skrattade. ♥
 
Funderar på om jag ska ta tag i min giganstiska disk eller om jag bara ska njuta av stillheten tills Emanuel kommer hem?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: