Fredag

Asså helvete.. Var ju på skolan kl 08 imorse och skulle göra mim sista exam som jag inte kunde göra förut då jag inte hade programmen som behövdes för att göra sista uppdraget. Och VAFAN är det på provet idag då? JO ämnet jag inte kunde läsa eller göra förut. Så kunde ju fan ingenting om de. Får jag F på detta nu så skäller jag fan ut dom. Inte ok. Sa förut att jag behövde få göra uppdraget / övningarna så jag kunde det. Men de fick jag ej. Och nu ska jag trolla fram och kunna det ändå? Assssåååå.......... Så jävla arg nu. Ush. 
Får jag F på denna kurs så ryker mitt diplom. Jag får alltså inte mitt diplom om att jag är utbildad till yrket. ÅÅÅÅHHHHH!!!!!!!!!!
 
Btw.. såhär vart tårtan igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: