Måndag

Åh, snart är det Halloween igen och jag längtar som bara fan. Ska bli så kul.
Men jag vet inte vad jag ska vara utklädd till iår. Ifjol var jag ju typ Queen of hearts från Alice i underlandet. Men iår då? 
Har hittat en fin vampyr klänning men det känns så tråkigt och för Halloweenigt på nå vis. 
Ska ev boka frisörtid snart och förhoppningsvis bli mer blond. Så då kanske man kan va typ askungen eller nått disney skoj haha. Roligast med disney tycker ju jag som är disney nörd. 
 
För övrigt så har dagen varit ett helvete rent ut sagt. Jag vaknade dunderförkyld! Så dagen har varit jävligt påfrestande med att ta hand om Emanuel, som även vart hemma idag då jag inte ens kunde kliva upp ur sängen utan att snoret spruta, huvudet sprängdes och tårarna rann ( Mina ögon bara tokrinner när jag är förkyld och har gjort sen jag var liten. No makeup när man är förkyld alltså... )

Nej nu ska jag fixa te och lägga mig i min nybäddade säng och kika på film.
 
Bjuder på lite bilder sen förra Halloween
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: