Tisdag

Asså när. Jag blir så jävla less. Hade tid hos frissan idag och skulle slinga för att bli ljusare. Men m vad gör hon? Färgar bara min utväxt och säger att hon inte kan färga längderna för dom kan bli sliten. Men asså jaa, jag vet. Men jag ska klippa mig oxå? Nej då. Gick inte. Så gick därifrån 1350;- fattigare och med samma hårfärg som innan fast utväxten på typ 2cm var blond.. Blondare än resten av håret. Mina längder är alltså mörkare! Så jävla fult! Och nu har jag ju blåst mina hår pengar på ingenting.  Kan lixom inte gå till en annan och få det fixat för att pengarna är borta!  Förstå ni min frustration?  sista gången jag gick dit iaf. Ush va ledsen jag är nu... Vill bara lägga mig och skrika under täcket av ilska. Men då  blir grannarna arga och ringer polisen.  Haha.. Men åh..... Ser värre ut irl än på bilden nedanför. Irl syns det skit väl 
 
Nästan mörkare i håret tillåmed. 😥
 

Kommentarer
Postat av: Isabel

Gå tillbaka och klaga! Be henne göra om, det har du rätt till!

Svar: Hon sa innan hon började att hon skulle vara försiktig med längderna. Inte att hon inte skulle röra dom alls. Är för feg för att klaga :( Lär få köpa en billig 100kronors hemma färg och slänga i. Och be mamma klippa mig lite.
Wellcome to my world

2015-10-13 @ 23:43:04 / URL: http://Lovebyisabel.blogg.se
Postat av: Isabel

Trist när det blir så. Jag förstår dig, jag är inte heller den som vågar klaga :p

2015-10-17 @ 15:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: