Tisdag

Åh fyfan asså. Maghelvete.
Jaja, Sitter och kikar efter en höstjacka. Känner att skinnjackan är för kall snart. Har hittat en som jag ska testa.Eventuellt att vi tar en tur till stan i helgen.Skulle behöva köpa lite fingervantar och sånt till Emanuel oxå. 
Han var hemma med mig idag iallafall. Han vaknade med ont i magen och det släppte inte förän i eftermiddag. Får se om han kommer iväg imorgon. Har ett uppdrag som skall vara inlämnat imorn oxå. Fan.. Jobbigt haha.
 
Sen har jag lärt mig idag att inte lita på någon. Man blir huggen i ryggen iallafall. Så nu har ni gjort mig mer avstängd när det gäller allt. Tack för den personlighets förändringen! :/

 
Ev denna jackan jag tänkte mig. Får se hur den ser ut i verkligheten, hur den sitter och hur pass fodrad den är. Vill inte ha en allt för fodrad en. 
Känner även att jag eventuellt ska sälja min Zara dunjacka? men asså jag vet inte. Då måste jag hitta en ny snygg. Men den är så jävla jobbig med kragen haha. Så vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: