Fredag

 
 
 
Denna dag har varit så seg. Precis som de andra dagarna denna vecka. Så tråkigt att vara hemma sjukskriven. Så det är tur att jag får böja jobba på måndag igen! 
Imorgon var det ju som meningen att familjen skulle komma och vi skulle äta tårta. Men, mamma ringde idag och det verkar inte som om dom kommer. Så detta år vart det som ingen födelsedag haha. Ingen tårta alls och sådär. Eller jo kanske. Fick ju armbanden av Emanuel.
Lite avis på dom som tog sig iväg på Artic cup idag är jag oxå. Tyckte att det var för kallt att stå ute, så jag sket i det. Hade det varit så att man fick köra skotrarna själv så hade det vart värt trots kylan. Men att bara stå? Njaaa.
Fan... är så sugen på att köra skoter nu så jag avlider. Denna snö lixom! Ge mig en skoter! Haha.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: