Lördag

Igår vart vi meddragna en sväng till svenstavik fram och tillbaka. När vi kom hem så vart det filmmys hela kvällen. Var meningen att vi skulle åka till Hackås och åka skridskor i helgen, Men vi glömde Emanuels skridskor på dagis...Mina är ju redan i Hackås. Är galet taggad på att åka skridskor haha. Har ju inte åkt på ÅR. Pratade även med syster igår, och hon tyckte att vi skulle börja lära Emanuel att åka slalom. Hur kul?! Så måste fixa skidor och grejer till honom. Eller så hyr man kanske? Ja, men de löser sig. Vill bara ut och göra grejer. Typ ha skoterdag med fika/grillning och åka massor med skidor /skridskor. Saknar att vara ute. Saknar mest att köra skoter hela vintrarna. Tänk att jag hade typ inget annat för mig på vintrarna förr. Körde runt på mina vänner hit och dit. Skrämde hjäl dom totalt haha. 
 
Evenescence älskaren i mig ryser av denna cover!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: