Lördag

Nyårsafton asså haha. Jadu.
Började med att jag gav upp utgång och tog med Manne på buss till Hackås. Hade som inget planerat så jag tänkte att det är lika bra att dra till mina föräldrar och fira där istället då. Men när vi hade ätit en tidig middag där så hörde Josefine av sig och ville gå ut. Sa det till mamma och hon tyckte att jag skulle lämna Manne där och dra. Så dom tryckte in mig i bilen och pappa körde mig hem. Hann inte tänka så mycket utan dom typ tvingade mig att gå ut haha. Fast jag ville ju! 
Så Josefine kom hit och vi fixade en Captain morgan och drog till Nathalie och Marcus på frösön. Dom hade inflyttningsfest och det var jätte trevligt. Var meningen jag skulle träffa Joakim till 12 och få min nyårskyss. Men vi tog oss inte till varandra då. Han var på körfältet och jag på frösön. Så vid tolvslaget så tog jag och Nathalie en varsin champange flaska och poppade på balkongen! Dom har världens utsikt över storsjön och det var så fint med alla fyrverkerier.
Josefine började må dåligt så vi ringde en taxi. Men..alla taxis i hela Östersund var bokade heeela natten. Så jag hörde av mig till Jennifer som körde oss dit. Hon den ängeln kunde hämta oss Så vi blev hämtade utav henne och Strand. Vi körde Josefine till brunflo och sen drog jag hem.
Väl hemma kunde jag inte sova, så jag hamnade vid en film och ett glas vitaminbrus. Vilket jag ska fortsätta dricka innan jag lägger mig på fyllan märkte jag! För min bakfylla var absolut inte mycket dagen efter.
Iallafall så kom Joakim 03.30 typ. Och ja, Jag var vaken ännu. Han stannade bara till 04 då han inte klarade av mina katter. Visade sig att han inte pallar katter någe. Haha. Men men.
Idag har vi bara tagit det lugnt och kikat på film hela dagen. Jag har småont i halsen och känner mig småklen. Jag som börjar jobba igen på måndag. Pallar inte bli sjuk nu då. 
 
I torsdags. SJUKT ful bild på mig ,Men den bjuder jag på!
 

Btw. Fick lite reklam för min instagram haha.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: