Söndag

 
 
Här sitter jag men ont i bröstet och halvsvårt att andas riktigt. Jag är yr, likblek och svag. Huvudvärken kommer och går. Jag har svullnat upp som en jävla boll. Varför? Bra fråga. Kanske är det min sjukdom jag medicinerar, Kanske inte. Hjärtklappningarna som övergår till att knappt slå alls,är nästan värst just nu. Jag känner att det blir hälsocentralen istället för jobb imorgon. Min mamma ville knappt lämna mig hemma själv och lärde Emanuel hur man använder min telefon... Farmor ville att jag skulle hem och sova för jag såg så klen ut. Vi var på middag hos henne idag nämligen. I skrivande stund känns det som om mina lungor går sönder. Typ svider och känns tunga. Riktigt svårt att förklara verkligen. Men det är riktigt jobbigt..

Ska jag vara ärlig med er och förmodligen få en massa 'Haters' ?
Jag orkar inte leva sjuk längre. Och jag har en jävligt knäpp och dum feeling att det vore skönt om jag typ dog av sjukdom inatt. I know.... Så jävla dumt. Men ni förstår inte hur jobbigt det är att leva såhär. Att aldrig få vara frisk och att veta att det inte finns varken botemedel eller hjälp att få. NEJ! Jag kommer inte göra nått dumt. Skulle aldrig göra nått sånt.
 

 Bjuder på lite bilder sen den senaste utekvällen så slipper inlägget vara skitdepp ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: