Fredag

Men jaha. Alla stadsbussar är inställda pågrund av halkan. Jag tar mig alltså inte på jobbet och jag ska på möte idag oxå. Ett förbannat viktigt ett. Hoppas bussarna har börjat gå tills dess så jag kan gå på det. 
Nu kan jag bara sitta och vänta tills att bussarna börjar gå igen och se om jag hinner på jobbet en sväng innan jag måste åka på mötet. Ringde såklart jobbet och dom klarade sig utan mig idag ifall att jag inte hinner dit nått. Tur de.
Fan, Jag som halkat iväg med Emanuel på dagis. Tog oss en 20 min att gå 800meter! Förstår ni hur halt det var på gångvägarna då! Och nu vet jag inte om jag ska ge upp jobbet helt idag och hämta Emanuel så han följer med på mötet eller om jag ska vänta och se ifall jag tar mig på jobbet nått och låta Emanuel vara på dagis? Assååå.....


Länstrafiken Jämtland
8 min · 
Uppdaterat läge angående halkan! 
Alla Länstrafikens bussar är inställda under morgontimmarna på grund av extremhalka. Vi uppdatera här och på vår hemsida när vi får ny information. 

Dela och tipsa gärna vänner och bekanta genom att tagga i kommentarsfältet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: