Torsdag

Mår som illa efter idag.. 
Begravningen var jätte fin och jag lyckades att inte gråta. Jag hade tårfyllda ögon hela tiden typ men jag lyckas hålla mig med darr i läppen istället. Varför jag inte ville gråta? Jag ville vara där för de andra och jag vet inte varför jag förbjöd mig själv att gråta egentligen. Men det gjorde jag. Jag har alltid haft svårt med att visa känslor för andra och att gråta inför andra och verkligen visa känslor funkar inte alls för mig. Inte så jag är.
Jag grät inte på min mormor eller min morfars begravning. Det var i en stor kyska och det var massor av folk. Därimot grät jag på min farfars begravning. Då var vi bara 6-7 personer i ett litet rum, och vi var bara närmaste familjen typ.
 
Aja nog om mina gråt grejer. 
Imorgon kommer ju Emanuels pappa och hämtar honom. Han ska vara där tills söndag! Alltså två hela nätter! 
Kommer få sova ut i två nätter! Alltså ni förstår inte. Jävligt sällan jag sover längre än typ 06.30 då han kliver upp. Oftast typ 06 nånting. 
Det är ju black friday imorn oxå. Hade velat julshoppa lite, men han vet inte när han hämtar Emanuel såå. Lär som int bli nå :(
 
Nu blire Netflix N Chill til' ajm somnar.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Men varför adopterar du inte bort ungen då om du inte vill ha den? Synd om den liksom..

Svar: Samma IP som ''Emelie Hansson 94'' . Du vet att jag kan kolla vem du är va? :)
Wellcome to my world

2015-11-26 @ 22:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: