Onsdag

Idag när jag lämnat Emanuel på dagis så tog jag bussen direkt in till stan. 
Klockan var bara 09 när jag kom in till stan och affärerna  jag skulle på öppnade inte förns 09.30. Så jag satte mig i min ensamhet på Espresso house och tog en kaffe. Sen gick jag på hobbyboden och inhandlade massor med sockerpasta till helgens 2 tårtbeställningar. Och det tog väl bara 10 min. Sen skulle jag på We butiken och köpa biljetter för Marités halloween fest till mig och Madde. MEN de öppnade kl 11! Så gick och kika i massa affärer utan att handla nått och sen när jag väl kunde gå till We så hade dom inte fått biljetterna ännu. Dom skulle komma UNDER dagen. Asså fan haha. Så imorgon ska jag först på möte på morgonen och sen möte upp Madde på stan för att gå och fixa biljetterna. Vi ska även kika på hobbyboden för tillbehör till våra dräkter. 
 
Ja jusste! Mina boobs fyller 1 år idag oxå haha. Tiden går så fort. Känns som förra veckan som jag låg där och var überlycklig för att sövas. Nu återstår det att se när man ha råd för omgång nr 3! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: