Torsdag

Fan va kallt det börjar bli asså! Gud.
Men mysigt är det ju med alla löv och färger oxå. 
Igår eftermiddag så fick Emanuel för sig att han skulle ut och sälja sina jultidningar. Jag trodde inte han vågade gå och knacka dörr men där fick jag. Han gick och plingade på runt i kvarteret och frågade om dom ville köpa. Jag bara följde med. Det var en man som inte hittade nått han ville köpa i tidningen så han fick dåligt samvete. Vet ni vad han gjode då? Jo han gick och hämtade pengar och gav till Emanuel och sa åt honom att gå och köpa lite godis istället. Haha så snällt gjort. 
Nu har han snart sålt ihop till sin surfplatta som han så himla gärna vill ha. Tycker han är superduktig som kämpar på så för nått han vill ha. Då lär han sig att man måste kämpa och att man inte kan få allt på silverfat. Perfekt!
Igår läste jag även ut den sista boken i utbildningen! Så nu har jag ett uppdrag och den sista examinationen kvar.
Om 2 dagar är jag klar med pluggandet. Examinationen har jag till veckan. Men officiellt är jag klar den 3e! Fatta glädjen då. 
Ska sätta mig och göra lite på uppfraget nu.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det slog mig nu att det inte varit förbi några barn och försökt sälja jultidningar här i år...

Svar: Jasså? Sonen vart överlycklig igår då han lyckades sälja så han får sin älskade surfplatta.
Wellcome to my world

2015-10-01 @ 10:28:53 / URL: http://ruthem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: