Söndag

 
Igår var jag och mannemann iväg på eftermiddagen och åt middag med hans farmor då hon fyllde år. Efter det fikade vi på Waynes. Innan hade jag gjort en tårta som Hanna skulle ha :)
Vart ju barnledig igår oxå. Manne följde med sin farmor tillm Gällö. Skulle ha fått hem han idag men då ringde farmor Lena och frågade om han fick vara kvar en dag till. Haha. Så jag blir ensam tils imorgon. Var meningen att jag skulle få sällskap igårkväll, men bilen hans starta inte så jag var ensam igåkväll med massa filmer. Somnade faktiskt i soffan och vaknade imorse av att katterna låg på mig och typ kvävde mig haha!
Tänkte gå och sola snart och sen hem och hoppa i dushen/badet innan jag lägger mig i soffan och glor på film. 
Juste! Fick en tårtbeställning till igår oxå! En disneys Frost tårta till den 10e. Så kul! :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: