Tisdag

Igår la jag boken åt sidan och hämtade Emanuel tidigare på dagis. Sen tog vi bussen och for in till stan för lite shopping. Det vart den där jackan för mig på KappAhl och även en ny tröja (ska köpa en likadan till,fast en annan färg) . Sen köpte vi välbehövliga fingervantar till Emanuel. Så nu har han allt inför hösten. Vi köpte även 2 nya Disneyklassiker så nu fattas det bara 16 av 56 dvder så har vi alla ;) Awsome. 
Jag mår så fruktansvärt illa varje kväll fortfarande så det har varit svårt att plugga på kvällarna som jag brukar göra. Pluggar ju på dagarna med, men nu är det så mycket som skall göras till på fredag så. Och när Emanuel är hemma så vill jag ju vara med honom. Inte sitta och plugga. Men nu är jag ju klar helt den 3e oktober. Så jävla skönt. Men då fick jag ju nästan magsår på köpet oxå. Stressigt som fan har det varit men det är det väl värt hoppas jag. Tog även och betalade av alla smålån jag hade idag. Asså den känslan! Så nu har jag bara dom större kvar. Så som operationen och Csn. 
Vuxen livet haha.
 
Ah nej , nu ska jag ta mig lite kaffe och slappna av en liten stund innan jag ta upp boken igen och hämtar Emanuel. 
Ha en bra dag alla fina! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: