Torsdag

Blah.. 
Min känsla just nu. 
Ligger i sängen och kan inte sova alls. Magen har äntligen blivit bättre iaf. Inge mer illamående sen igårkväll! Så nu tar medicinen. 
Det syns väl på mig att jag är sjuk kan jag säga. Glåmig och helt torr och äcklig i ansiktet,svullen om magen och lite överallt och allmänt ful haha. Men se blir väl bättre nu när jag börjar känna mig bättre.  
Men stressen sitter kvar dock. Har för mycket känslor just nu. Ilska, sorg, besvikenhet ovs.
Tror det är dags för mig att skaffa mig en man, ett hus, en hund och ett bra jobb.  en bra framtid för min son.
Just nu är livet på tomgång.  Men on ca 2veckor börjar det igen och då jävlar ❤
Med eller utan personer som finns i mitt liv nu 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: