Måndag

Idag drog jag med mig Emanuel på stan en sväng. Vi skulle köpa mat och tänkte att vi tar en tur på samma gång. Ville hitta nån topp till helgen, men jag hittade inget. Vill på Birsta och köpa kläder!!
Iallafall så när vi var på lekplaneten fick jag en snap att Elin var på stan med. Så vi mötte upp henne och tog en fika. Sen kikade vi mer med henne. När vi kom hem lagade jag riktig mat haha. Nä men Emanuel är skit kräsen på mat så då blir det inte att jah gör nån speciell mat till mig. Men gav mig fan på att han skulle testa min potatisgratäng idag med paprika och grejer. Typ godaste som finns med potatisgratän med gurka till! OMG! haha
Så nu har jag matkoma. Emanuel fick jag bara i korv..... Men men. Försökte. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: