Onsdag

Fyfan ba jävla roligt vi hade i Sundsvall igår! 
Jag, Hanna och Elin tog en shoppingdag och fyndade på new yorker bland annat. Varför har dom inte den affären i Östersund? Finns så snygga kläder där och billigt.
När vi var på Ikea så ringde Johan som bor där pch ville ta en fika. Men vi kände att vi inte hann fika så vi ville hinna med allt. Så vi träffade han och hans kompis en sväng bara. Sen sprang vi vidare och glodde.  Handlade ibte så mycket ändå. 4plagg ,5 lådor till Emanuel ,en bil till Emanuel, foundation, puder. Ja men de var väl allt. 
Idag har jag bara tvättat och druckit chai latte. Haha
Men lyckades hälla tvättmedel på mina något fuktiga nytvättade kläder nyss. Asså åååh. 
Aja, nu ska jag hjälpa Emanuel att hitta nått kugghjul till nån bil som han tappade åå golvet haha.
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jobb imorgon, är du taggad? :) Sjukskrivningen går ju ut då!

2016-02-29 @ 15:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: