dumma sladd

Men wooopsie dooo!
Har ju glömt denna så kallade blogg. Sure jag hade typ 3000 unika besökare per dag efter jag hade vunnit en vinst hos foki 2010. But thats far gone. Kan ju bero liiite  på att jag skiter i bloggen oxå ;) haha
Men asså, den är ju min så what the fuck.
 
Har hänt litte saker jo, Men inget som e intressant nog för en blogg;) hehe
 I lördags var vi iallafall på springmeet och glassade i solen. Åkte med  mina föräldrar in då som tog en gammal volvo och åkte in gratis. Jesper åkte med en väns bmw. Som dom kallade gatubil! lmfao.
Anyway. Efter det vart vi hämtade utav Ozzey och nå folk som var i den bilen med honom. Vilka? brydde..
Vi åkte och hämtade Hanna och hennes vänoch sen åkte vi runt med Ozzeys mercedes och lyssnade på crazy frog på högsta volym. Bilen är väl inte en raggarbil och inte heller vad man ska kalla en snögg bil ;) så folket glodde. Underbart xD
Tack för kvällen Jesper,Hanna,Ozzey,Angelica och alla ni andra som jag inte visste vilka ni var ;) <3
Emanuel var iallafall hos hans farmor med Alice. Hon kidnappade dom i fredags haha.
 
Tog inte mycket bilder :/ skulle ha tagt fler ändå. Men men.
Har ÄVEN TAPPAT BORT KAMERA SLADDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: