Lördag nr 2

Eftersom Emanuel satt här hemma och deppade så drog jag med honom på bio med fikamys innan. Vi såg Den goda dinosaurien. Och ja asså, han såg ut som Birger som bara fan haha. 
Träffade på fina Elli på Åhlens oxå. Vi kom på att det snart är dags för en tjejkväll igen. Var allt för länge sen vi drog ihop gänget. Sen tipsade hon om att dom hade 50% på alla köpfilmer på Hemmakväll, så vi gick dit. Köpte med mig två nya Disneyklassiker till min samling. Trassel och Röjar Ralf. Så nu saknar jag bara 11 stycken innan jag har en kpmplett samling av alla Disneyklassiker på dvd haha. Det är 53 stycken i skrivande stund. 
Påvägen hem så skulle vi köpa mjölk och vad såg jag. Hjärtat stannade. Jag stod och stirrade en stund och log som en fjant. JORDGUBBSMJÖLK!!!! Arla hade börjat med jordgubbsmjölk här uppe! Så köpte med mig en i hopp om att den skulle smaka lika jälva gott som Tine's litago jordbaer melk från norge. Men..... Nej. Den var inte alls lika god. Visst, den gick att dricka.. Men nej.. Åååh besvikelsen. Jag får fortsätta att åka till Norge för att köpa en halvliter mjölk för 20kr haha. Fatta va pengar jag blåser bara på jordgubbsmjölk när jag är i Norge?! Sinnes...
Nu ska vi titta på Trassel.
 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Har du Svärdet i Stenen på dvd?
Visst var filmen rätt bra :) Petter var helnöjd!

Svar: Ja det har jag. :)Filmen var jätterolig, Tyckte både jag och Emanuel.
Wellcome to my world

2016-01-30 @ 18:51:06 / URL: http://cillens.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Åhhhh skulle jag kunna få låna den?! Ingen här utom jag har sett den och den är verkligen såååå rolig xD
Haha ja Emanuel såg riktigt nöjd ut han med, det jsg hann se innan vi gick till bilen :)

2016-01-31 @ 00:37:25 / URL: http://cillens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: