Torsdag

Känns som om jag håller på att bli förkyld eller nått. Små hes och lite ont i halsen på morgonen. Har små ont även under dagen. Men meeen.
Igår skulle vi bara åka på loppis, men det slutade med att vi gick till min syster efter loppisen och fikade. Emaneul åt även middag där. Sen ville Elin och Hanna att vi skulle komma dit och spontan fixa mitt hår. Hanna skulle fixa sitt silver. Men ja, vi drog till Elin och spontan blekte mitt hår i längderna. Och det var mycket bättre än innan! Så nu är jag ljusblond igen, yey! Äntligen.
Tror vi kom hem 20.30 nånting igår. 

Just nu håller jag på och städar som vanligt. Emanuel har skapat KAOS i vardagsrummet. Leksaker överallt. Och då är det miiiniskruvar och sånt. Inte bilar som är lätt att städa. nej nej. Här är det en verkstad.. Haha

 

 

 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: