värkligen förstöra vänskap?

Lämnad ensam utan vänner igen då. ingen som har tid med mej längre, dom snackar skit med andra om mej bakom min rygg igen allt detta för att jag är gravid ? tror ni mitt liv slutar då? nej de börjar.
''Vänner dom kommer vänner dom går vänner är folk som aldrig består''

Aldrig mer ska jag öppna mej igen för någon annan är dom ja har i mitt liv nu.
Att du säger eller NI säger att jag köper mina vänner ? hur tänker ni då?  om jag älskar en vän ger ja den en gåva då å då. vi blev inte vänner för att jag gav er nått först.
nu skulle ja värkligen behöva en bästa vän att lita på, men jag har märkt att vissta går inte att lita på. kanske är det att du är för ung. du förstår nog inte . Du tror du kan behandla folk hur du vill. du avrt arg på mej när jag avrt tsm med jesper tex. för du hade kille mej skulle tydligen va otrogen mot han med jepser`? men vetu vad? jag är glad att ja valde jesper vi ska nu ha barn och du har visat att du är inte mer än en ursäkta Fjortis som håller på å snackar skit.

Nä ja orkar inte med dej. Nu e vi inte vänner mer.
Kommer aldrig bli igen.


Kommentarer
Postat av: Emelie

hejsan hoppas att allt går bra med dig å bebben i magen :) , så där var det för mig med!!! och du dom är bara avundsjuka! mig snackade dom om så det var helt sjukt!! sen När ja fick Casper då kom mina vänner tillbaka men du: det var bara tills dom såg han sen har ja knappt sett röken utav en del! Idag har ja tre vänner kvar som ja håller av för att dom har vart med mig ända sen ja vart gravid med Casper sen med Oliver!! de tråkiga de är att jag har ena utav dom i umeå men hon kommer till å med och hälsar på å de är dom som kallas vänner!! Ha det så bra vi träffas nog snart när vi kommer å hälsar på igen :)

2009-10-21 @ 16:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: