fortfarande inge kontakt med nån....

.....men Känner att jag bara måste få skriva av mig iallafall..
det är inte många som riktigt känner mig på insidan.
Och nu helt ärligt har  jag drunknat i mina egna tårar och jag har gett upp.
Jag orkar inte resa mig upp mer.
Min telefon gick även sönder efter ca 3års användande så Mamma köpte ut en Xperia ray gold åt mig. Jag ska del betala den lite varje månad till henne.
Jag önskar att jag hade fått en bättre start på livet, så kanske det hade varit lättare nu.
Jag har brutit det med pluggandet, jobbsökandet, sjukhusvistelserna, sjukgymnasten ovs... Jag orkar bara inte mer.
Varenda dag gråter jag. Varenda dag bryter jag verkligen ihop.
Jag är riktigt svag och ni får inte tro annat för det är inte alls sant. jag är inte stark och har aldrig varit.
jag har haft ett skal runt mig som visar nått helt annat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte för att vara elak på något vis men uppsök en psykolog? du mår ju uppenbarligen inte bra och då kanske det kan vara till hjälp?

2011-12-12 @ 17:46:37 / URL: http://isabelkn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: