One Call later

Gomorron Babes!
 
Sitter och kikar lite på en super sida. Massor med kläder m.m. till rea priser! Just nu kan man bla köpa: WESC till 50% rea, Lundberg 50%, Yumi 60%, Le specs 67%, Nelly Shoes 77%, UGG 50%, Nowali 50%, Jeane Blush 60%! 
Hur bra som helst! Är såå himla sugen på en massa. Det kommer nya hela tiden oxå. Snart kommer det erbjudanden på ipad!!! :D AWSOME!
 
Nån som vill vara medlem? Maila mig då på [email protected] så fixar vi det :) Du får 50kr att handla för med.
 
Men men, Tillbaka till mitt liv, haha kände att det vart typ reklam paus nu eller nått? xD
va ska man hitta på idag?. Förmodligen blir det ingenting som vanligt då.
Bah!
Ialladall så ringde det och vem var de mån tro?
JO! barnomsorgen :D
Emanuel fick inte plats på dom 2 dagisen vi sökte till då dom var fulla men vi fick en plats lite längre bort. Så dom skulle ringa mig sen om inskolningstid och så. Hur kul för Emanuel? :D
Då får han leka å skaffa nya kompisar. Blir bra! Jag som ska börja plugga snart å grejer. Hoppas Hoppas Hoppas han hinner ta skolfoton på nya dagiset för jag vill så gärna ha dagiskort.!
Jag har ju från förra dagiset sen ifjol. Men vill ju ha från ALLA år haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: