tjugosju

Blash.. Vaknade imorse och kände att mitt huvud inte alls hängde med. Tror jag hade en liten gruvarbetare där inne som hackade efter nått värdefullt. Han kan inte ha hittat nått iallafall med tanke på att det var innuti mitt huvud han grävde ;)
Iallafall, tog värktabletter och vart helt groggy! vart hela dagen typ. Så denna dag har varit otroligt jobbig faktiskt. Men trots gruvarbetaren och en extremt pigg son fixade jag ändå tvätt och små städade lite.
Nu har min tuss som klev upp vid 06 imorse självmant gått och lagt sig och somnat. 
Jag gick in till sovrummet och satt igång datorn och gjorde iodning välling medans Emanuel satt i sofffan och kollade på tv. Jag tänkte att vi skulle kolla på film i sängen min som vi gjorde igår kväll tills kl var 22. Vi hann med 2 filmer igår. Men när jag kom in och skulle hämta honom var han inte i soffan mera så jag gick och letade och hittade han sittandes i sin egna säng med snuttefilten och napp.
Jag frågade om han var lite trött och han nickade och la sig snabbt ner och sa att han ville ha välling och film. Så jag bäddade ner honom och gav honom vällingen jag redan gjort och satt igång Hopp åt honom på hans rum. Han somnade ganska snabbt. 
Men stackarn vaknar ganska ofta då han hostar jätte mycket. Han har hostat sen han var liten bebis i princip :S måste kolla med doktorn tror jag vad det kan vara. Mysko. Men nu hostar han för att han är förkyld iallafall. Men annars hostar han hela tiden trots att han ej är sjuk. Somsagt mysko.
 
Nu ska jag kolla på film i soffan ensam då :/ och dricka te.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: