Äntligen är jag tillbaka in the game

Ja min blogg har varit knepig nu jätte länge och det har inte gått så bra att göra inlägg så ber om urtäkt för det :) Men iallafall. Skulle fan behöva lite hjälp emd en ny design så om nån är på att hjälpa mig Maila!
Well, vad har hänt sen sisst då. Hmm. Ja asså inte mycket lixom? Har väl bara kämpat på och levt mitt liv as it is.
Men just nu iallafall sitter jag och Emanuel hemma ensamma och försöker vakna till liv. Vi klev upp vid 7 typ men vi har inte klätt på oss ännu eller så haha. Inte heller har jag åtit nått. Men Emanuel har vräkt i sig välling,chips sen igår,godis redan xD. Eller jo fan kaffe har jag druckit!
Igår kväll hade jag och sonen fullt mys. Vi åt chips hjärtan och kollade på bamse i trollskogen som jag köpte igår. Vi satt inte i soffan som normala nejnej vi satt nedanför på golvet på en hög med filtar och täcken haha.
Alice satt även där med oss. Fullt mys dvs.
Ah asså mer än så har jag väl inte att skriva for the moment.  Eller jo igår förmiddag drog ju Jesper till åkersjön för skotertur och jag, Emanuel stack med mami och papi till döda svenstavik och hämtade mamis nya körkort och gick på dollar. Ja jusste vi fikade med :) apgó morotskaka gluffsade jag i mig! Wooopaaa!
Men men nu tänker jag klä på mig m.m. :) Men glöm inte att ni ska hjälpa mig med degisn nu ;)
Some new photos:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: