Kattenneklybbenne frågehteckenne

yess idag då, Jo! vaknade tyåp kl 6-6:30 då Emanuel tyckte att kl var 8... Men det tyckte inte jag haha. Men han skulle vrångt upp och hoppa på mig och sen gnällde alice så mitt huvid sprack typ lite så släppte ut henne ur buren ochd et skulle jag inte ha gjort. Nu hade jag 2 st småttingar som hoppade på mig när jag försökte vakna xD ILLA!. Men idag som igår åkte vi på dagis och idag gick det bra faktiskt. Han sprang iväg och glömde mig men när jag frågade om en hejdå kram sprang han tillbaka till mig och kramade mig för att sen springa iväg igen.
Sen stack jag och mami hem till mig och bar ut lite saker i förådet och drack kaffe. Sen bar det av till Mami för att ringa efter arbetsträning till oss båda då ingen av oss kan jobba riktigt pgr av sjukdommar och skador. Well Well . Vi ringde och ringde men dom flesta sa nej, Men Dollar store , Kattklubben skulle ringa tillbaka! Asså fan va kul det skulle vara att få jobba på kattklubben då!  Där får man ta hand om hemlösa katter m.m Åh jag ville ju bli veterinär förr men det gick inte då jag var sjuk och kunde inte läsa till det men det var min plan sen jag var en toddler typ.
Men ödet bestämde en annan väg åt mig :/
Imorn ska vi lämna Emanuel på dagis för sista dagen denna vecka och åka till bilprovningen igen för att försöka få bättre resultat.
Men nu nu ska jag tryna i sängen min så ja hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: