Oh, Its the sun thats making me high

Gomorron antar jag :)
Gjorde en fet mirr imorse! Ställde klockan en timme för tidigt Åh...
Så nu sitter jag och väntar på att man ska få gå med Emanuel på dagis och sen blir det möte kl 13. Hämta Emanuel kl 14. Och sen hem.
.
Sitte och funderar på vad jag ska hitta på på mors dag den 27e. Hmm :( Ja har ingen aning faktiskt! Vet inte riktigt vad hon vill ha eller behöver då hon vägrar säga haha.
Sen den 26e är det sundsvall :) Så ska jag tjäna fett me cash haha.!
.
Iallafall har jag fått fräknar haha! Hela pannan,näsan, tinningen m.m. syns väl inte så jävvla mycket men de syns. Halv brun är jag oxå, Inte röd som jag brukar bli utan beigen snarare xD
Ska börja sola i solen och solarium mycket nu. Skönt! Kanske man blir lite naturligt brun tillslut :)
.
Ne men nu ska jag ta och packa Emanuel dagis väska och sen klä på han.
Funderar på att ta med min Alice idag och knyta kopplet vid dagis där medans jag går in. Det går ju snabbt så de borde inte va nån fara tycker jag :) Sen tror jag inte nån knycker en hund utanför dagis? eller?
Aja. Tänkte köpa mig en Nogger på vägen hem oxå! Det är ju sol! :D Så kan Emanuel få en glass när vi går hem från dagis <3
.
Hace a nice day with a lot of sun peps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: