01 December

Vet inte vad jag ska säga längre. 
 
Iallafall så höll jag tydligen på att kola i fredags. Jag hade skitit i min medicin som kontrollerar min ämnesomsättning i typ 3 veckor om inte mer. Kom inte ihåg senast jjag tog den faktiskt. Och i fredags var jag så himla yr, Skakade, mådde illa, kunde inte äta, såg dimmigt,var vinglig på benen och svamlade när jag skulle prata. Mamma tvingade mig till hälso och ja där... Fick jag vrål skäll av läkarn..
Hon sa att andra kroppar klarar av det med inte min. Min lägger av. Och det var precis vad det höll på med i fredags. Fick skäll av många den dagen. Kanske förståerligt men jag visste inte att det var så farligt för mig att inte äta medicinen. Mådde ju bra utan det de där veckorna. tills i fredags. Mår fortfarande kasst. Huuur trött som helst. 
 
Helgen var kaos... Fick mig att känna mig för snäll och allt de där. Men igår satte vi upp julgranen här hemma. Mysigt varte!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: