30 December

Sjuk som fan igen och vad får man ? mer penicillin! Jag vill ta alla läkare jag haft under mina 23 år och sätta dom i en konferens rum. Sen ska jag ställa mig och berätta för dom klart och tydligt i minsta detalj hur dom förstört mitt liv. Sen ska en stämning skickas in på varända jävel!
Fan ta Bräcke Hälso, Torvalla Hälso, Odensala Hälso, Östersunds Sjukhus. Speciellt Barnavd, Njur och röntgenavd. 
Är på jätte dåligt humör. Sitter och nästan kräks utav smärta hela dagarna. Men blir bort sopad i hörnet som vanligt. Ingen hjälp. 
Jag har huuur mkt sjukdommar och grejjer som helst. Men får leva med det säger dom och de ger mig penicillin att äta vid behov. Alltså jag får själv bedöma när jag skall äta det. Jag har det utskrivet redan. Jag blir min egen doktor då dom har gett upp mig. Så i resten av mitt liv ska jag leva såhär. Och äta penicillin/ antibiotika som jag ätit så mycket under mina år att jag börjar bli imun! Bra braaaa!
Faan jag orkar inte. Är i det stadiet nu att jag har fan nästan gett upp själv. Vad gör man när man inte kan göra nått åt saken? Jag har käpat i 23 år utan resultat. Jag har varit på alla onda undersökningar,röntgen m.m. som man kan göra. Flera ggr om tillåmed. Men samma sak varje gång. Lev med det. Här har du piller tills du känner av de.
Less på att bli spottad på. ;'(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: