10 November nr 2

Herregud va roligt. Tänk att jag hade rätt hela tiden xD. Och att sen komma och påstå att inte ens det är sant. Men snälla. Nånstans måste man ge upp och fatta att det gått åt helvette du.
Äntilgen kan jag släppa helt. Och faktiskt göra det med anledningen att att var en stor fet lögn. På alla håll och kanter. Ingen man någonsin kan lita på dvs. 
 
Men känns skönt att veta att jag varit ärlig hela tiden med allt när det finns folk som inte är det och det är dom som får karman. Är man ärlig och inte ljuger en massa skit så blir de inte knas av allt jämt heller u know.
 
Men men nu kan jag sova lungt och veta att JAG HADE RÄTT mohahah. Sååå Go Fuck U¨r self!!!!!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: