16 November

Jag sov seriöst skit mycket igår! I fredags somnade jag kl 19 och vaknade igen vid 22. Sen somnade jag om kl 00.30 typ. Vaknade seriöst kl 12.30 igår! Herrefan.
Måste ha varit helt slut i både huvud och kropp.  Aja. Drog till frösön och glodde på film och drack kaffe senare. Tror jag kom hem vid 22.30 eller nått. Och jag var så jävla bortkopplad och trött hela tiden. Vad händer med mig? 
Sitter iallafall och är ja trött och väntar på att Emanuel ska komma tillbaka. 4 Hela dagar i månaden kommer få mig att gå under asså. Behöver hjälp snart. Han är full fart från 05-21 varje dag.  Det blir svårt för en ''sjuk'' ensam mamma. Ähh skitsamma. Kan inte trolla haha.
 
Idag
 
 
 
Igår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: