19 November

Jahopp.. Här har sitter man en natt till vaken med en massa funderingar.  Fått se fler folk som gått bakom min rygg och baktalat mig.  Sen när jag snällt ber dom att sluta får man sånna här svar....
Varför ska jag vara snäll med folk när de gör såhär? När endel tillåmed låssas vara min ''vän'' för att sen snacka så mycket skit det bara går bakom min rygg. Varför ska jag vara allas jävla snackis när det gäller att svärta ner någon? Jag ska fan sluta vara snäll med folk. Får bara reda på mer och mer hela tiden om vad folk gör mot mig utan att jag vet om det. Och ändå har jag inte gjort dom nånting. Bara varit snäll. kanske för snäll. 
Fyfan va jag hatar att bo här. hatar alla människor här uppe. Just nu kan alla dra åt helvete då jag inte längre vet vem jag kan prata med. Lovar att 98% av alla mina facebook vänner bara har mig där för att kunna se vad jag gör och kunna snacka skit om mig till jesper eller nån. Men bra liv ni har folket! Bra att jag roar nån jävel. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: