27 November

Idag drog vi somsagt till stan för shopping. Det blev inte så mycket ändå. Vi blev bara trötta och ville hem. Köpte en Playmobil adventskalender till Mannemann, Lite kläder på H&M, 4st nya disney klassiker till samlingen och så åt han en happymeal. Thats it. Tror ingen av oss egentligen kände fört. Men va bättre än att sitta hemma iallalfall. Imorn ska ju Emanuel till J över helgen och min mamma ville att jag skulle komma ner till hackås och fika adventsfika ovs. Hon tyckte inte jag skulle sitta ensam första advent. Kanske sant att jag inte borde. Ska försöka få med min J och mannemann ner dit och fika med. Men får se om dom vill. Men jag vill de.
Juste, Fan va alla stirrade på mitt hår på stan idag xD haha Ja jo det är rosa. So what!? hahah
Glömde köpa mer balsam så jag kunde lägga i mer färg. men det får väl bli imorn eller nått. 
 
Btw Bae, Du vet att jag älskar dig så grymt mycket. Saknar dig hela tiden. <3
 
Dagens face
 
 
 
 

Det börjar ta sig med min samlig iallafall! dock är ju denna lista bara till 2007. Hittade ingen senare...Har nr 48 Bolt med. Dock är den inte med på denna lista.  De inringade är de jag har än så länge.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kjell Sandgren

Hej
Roligt att du oxså samlar på Disneyklassiker.
Såg vilka du saknade.
Undrar om om du kan tänka dig ett byte.
Du kan få mina klassiker nr 29, 36 och 37 (som du saknade),
de är nya och inplastade (med blått fodral och hologram) och 500 kr emellen om du ger mig din Snövit och de Sju Dvärgarna dår Snövithåller i ett äpple.
Hälsningar
Kjell

Svar: Hej! Jag har tyvärr den senare upplagan. Har inte fått tag i den första från 2001 tyvärr :(
Wellcome to my world

2015-02-15 @ 12:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: