07 September

Man du! Ringde och fick min tid tills på tisdag. Ska vara där 07.45 på konsultation sen så får jag vänta ca en timme på själva operationen. Pratade nyss med mamma oxå. Hon hörde hur nervös jag var över att göra det hela helt själv så hon skulle se om min syster kunde ta Emanuel så hon kunde följa med mig. Det vore ju guld värt! Får ont i magen bara jag tänker på att gå dit själv. Åka hem ny opererad och mörbultad på tåg helt själv. Nejj fy och fasa.
 
Nu väntar jag på att plastikkiruurgen ska ringa mig. Han kanske skulle göra det igad så vi får se. Han ska väl gå igenom lite saker. Aha Idag ska jag ha en ta hand om mig själv dag. Ska hoppa in i dushen nu.
 
Och juste. Utgången men tjejerna gick super. Var jätte skoj! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: