Fredag

Fick huvudvärk igår och den är kvar ännu. Asså fyfan. Skitsvårt att plugga nu. Men tror jag vet varför. Jag har bara ätit några cashewnötter, typ 3dl yogurt , kaffe och vatten de senaste 4 dagarna. Men har ingen matlust alls. Och när jag tvingar i mig lite nötter med yogurt på morgonen mår jag illa av att se det. Är skit trött oxå. På dagarna typ. Men på kvällen kan jag inte sova. Vettefan vad det är med mig? 
Aja, ska snart hämta Emanuel då jag inte lyckas plugga mer idag. Det går inte. Så vi ska gå och köpa hans fredagsgodis på engång. Men fy, bara tanken på godis fick mig illamående nu? :S Whatta?
Ska försöka få lite energi ändå och tapetsera mitt sovrum idag med. Fick ju över skitmycket lim och dumt att slänga när man har tapeter lixom. Men just nu är jag typ död! 
Fan måste diska oxå och hänga/vika tvätt. Men ååh. Bara för att jag är dö haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: