Lördag

Ja herregud. Samma gamla visa. Men denna gång ska jag stå på mig för att inte bli sårad igen.
 
För övrigt så har jag mått skit kasst idag. Yr, trött ovs. Fast jag somnade typ kl 04 inatt så. Och sen klev Emanuel upp vid 08. Vi drog till Lekia mitt på dan och sen har vi inte gjort så mycket mer. Han gnäller om att han vill till sin pappa men ja.. Vet inte hur jag ska svara eller göra. Finns inget jag kan göra direkt. 
Längtar bara mer och mer tills fredag. Ska bli så skönt nu efter allt att bara ha kul med tjejerna. 
 
Och en annan sak som stör mig. Färgbomben funkade typ inte. MEN AAAAH. Känns som om jag skulle kunna tokblondera håret och skita i kvallan och sen sätta i keratin. Men jag vill egentligen inte. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: