Fredag

Fyfan va less jag bliiii!
Emanuel har längtat efter sin pappa i en månad nu och nu vägrar pappan svara mig. Förmodligen kommer han göra sin son besviken en gång till imorgon och inte komma. Han ska ju vara ''barnvakt''. Emanuel satt och ritade en tavla till honom idag i nästan 1,5 timme och bad mig skriva pappa på en lapp så han kunde härma och skriva det på tavlan. Men är ens egna liv viktigare än ens son. So fine! Men då får du fan inte vara med i hans liv alls. Han är så jävla sårad grabben nu. Fyfan.....
Vi åkte till nya Toysrus nu ikväll typ klockan 18 och köpte lite playdoh. För att få han på andra tankar. Men... Funkade tills han skulle sova. Då kom tårarna igen. Vafan ska jag göra? Helt maktlös i detta.
Så jävla arg nu så jag spricker. I oktober när jag blir klar med studierna ska jag fan få till allt. På nått sätt. 
Min son förtjänar att känna sig älska av alla familjemedlemmar. Punkt.
 
Aja
Ska ev hitta på en grej imornkväll. Meen vi får se ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: