Måndag

Ojoj. Fredagen alltså. Haha. Var skit kul tills att jag vart utkastad från Plaza för att vakten tyckte jag var för full. Vilket jag var, men de skulle nästan stänga ändå. Fick skuts hem utav Mr J's kompis. Så i lördags vaknade jag och var så sjuuukt bakis. Madde kom på kvällen och hämtade sina grejjer. Vi fick inte tag på varann så hennes grejer var kvar här. 
Igår eftermiddag kom Emanuel hem oxå. Han hade haft jätte kul han med. Varit på Frösö Zoo och så. 
Och idag var det vardag igen. Måste plugga som bara fan denna vecka för att på fredag så ska uppdraget och provet vara inlämnat. Skulle ju ha pluggat i helgen men så blev det ju INTE. 
 
Anyways. Tog och beställde nya skor igår. Mina gamla supserstar fick jag slänga då de var så slitna och sulan hade blivit gul. Kul att man kunde välja till text för 90kr extra oxå. Valde att skriva mitt efternamn Mohaha. ;) 
Nä men nu ska jag somsagt plugga. Åh...
 
 
I fredags--->
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: