Fredag

Julafton igår var massa mys. Lämnade över Emanuel till hans pappa vid 14 tiden och fan va jobbigt det var. Min första jul utan Emanuel.. Men han ville ju som så gärna fira hos sin pappa så. Vi var hos min syster sen iallafall och tog det lugnt. Åt massor med hemmagjort godis och god mat. När paketen var öppnade och klockan var typ 18 så var jag skittrött haha. Höll på att somna till Karl-bertil. Men höll mig vaken hemma till typ kl 22 ändå.
Idag har jag bara slappat i min ensamhet och bestämt med Jennifer att vi ska gå ut imorgon. Ska på middag först dock. Sen är det även tänkt att jag ska träffa en viss Norge boende grabb vars namn börjar på J och slutar på M ;) Är som på tiden tycker vi och nu är han i stan så det blir kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: