Fredag

Här sitter jag i troll hår. Det vart skit fluff när jag fönade det efter dushen. Ser galet ut. 
Idag iallafall så ska jag och lillfis till Jamtli på julmarknad hade vi tänkt. Önskar att det kunde sluta snöa så man kan ha smink på sig idag. Ja, ska jag sminka mig och gå ut nu så kommer sminket rinna av all snö jag får i ansiktet. 
Fick ju nytt kök igår ju! Tog 3 timmar och sen var de klara. Och gud så fint det blev! 
Titta på före och eftebilderna här nedanför så får ni se vilken skillnad det vart. Så mycket bättre. Man fick ju välja luckor,handtag,bänkskiva och färger själv. Sjukt kul.

Imorgon så ska vi iväg och fira pappa som egentligen fyller år på onsdag, MEN Emanuel ska ju till sin pappa nästa helg och han vill ju såklart vara med och fira. Så det blir denna helg. 
Igår var vi på informationsmöte på Emanuel nya skola oxå. Han tyckte det var jätte fint och han är sååå taggad nu. Jag valde mimergården som skola. Dels för att det är bara nån meter bortanför där vi bor och dels för att Emanuel så gärna vill gå där. 

Ajaaaa, Snart kommer syster och mamma på kaffe besök. ♥
 
FÖRE--->
 
EFTER--->
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: