Söndag

!Igår var det en sjukt bra dag.
Började med att Jennifer kom och hämtade mig. Vi drog på stan och köpte lite grejer till kvällen.
Vi köpte även med oss mat från subway som vi åt när vi kom till Jennifer. 
Sen kom Strand och vi satt och spelade kort ett tag. Efter nån timme så kom Joakim och Peo dit oxå. Och sen rullade det in folk så det var väl ca 13 pers i den lilla 1an. 
Runt tolvtiden så drog vi alla ut ur lägenheten och vi hade inget mål haha. Nej men, vissa ville på krogen och vi var några stycken som inte ville på krogen. Så jag,Joakim,Marcus,Peo och Robin blev sittandes på subway ett tag innan vi kom på at vi skulle åka till Marcus. Men när vi gick mot stora kyrkan så frågade Joakim om jag inte skulle ta och åka hem istället. Klockan var nånting runt två så det lät som en bättre idé. Så vi ringde en taxi och han följde med mig hem. Taxin fick jag inte betala utan det gjorde han. Väl hemma här så vart vi sittande i soffan framför tv'n till tre och sen gick vi och la oss. Doris skulle vrångt stå och massera på hans rumpa hela natten/morgonen sen. Jävligt glad att dom inte pissade på hans kläder eftersom dom låg på golvet. Dom brukar ju nämligen göra det men kläder man lämnar på golvet. Men ja, så han va liiiite trött när han åkte idag haha ;)

En riktigt bra kväll/natt det vill säga, mera sånt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: