Söndag

Känns lite nervöst att börja jobba imorgon , Men så sjukt kul!
Min första anställning lixom. Livet faller på plats nu. Var tvungen att köpa vinterskor och en bra vintejacka igår till imorgon. Jag ska ju vara ute med barnen på raster, utflykter m.m. och jag vägrar frysa. Så nu är jag bra nog mycket fattigare. Men bättre att köpa lite dyrare och bra saker än att köpa billigare och skit som man fryser i ändå. 
Idag kommer systrarna med barn och min mamma hit. Vi ska julpyssla lite. Sen ska Emanuel följa med mamma hem och vara där tills imorgon kväll. Dagis har nämligen stängt på måndag och jag ska ju jobba. Så då är det tur att jag har en mamma som kan hjälpa till. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: