18 Februari

Eftersom min gama dator fick för sig att typ börja brinna härom dagen , eller va fan det nu gjorde. Så har jaag beställt en ny. Hoppas på att få den snarast då jag måste plugga. Har nyss kommit hem från Elgiganten, men där var dem slut i rött. Så han sa att jag skulle hem och beställa. Var gratis frakt så. Ända som suger med datorn är att det är windows 8.... Nu skulle jag bara haft tag i ett bord/skrivbord som jag kan ha som plugghörna.  Skulle vart ner till Ikea och köpt diverse grejjer egentligen men. Aja. Klar med första modulen i branschkunskap nu iallafall och det gick bara bra. 2 moduler kvar i ämnet innan jag byter. Tror det är service nästa. 
 
Kom ju hem igår morse från sthlm oxå. Drog ju dit tidigt som attan i måndags. Hade möte på Proforma Clinic. Har fått en jädrans ovanlig komplikation med min operation så jag måste operera om den 21/4. Suger ju fan, då det kostar mig ytterligare 20.000:- på det 34.000:- jag redan pejjat. .. .. Men aja. inte så mycket att göra åt. Sånt som händer lixom. 
 
Hr är min nya snygg dator. Som dessutom har 250GB Hdd mer är min nuvarande och 2GB mer minne än min nuvarande ;D Weei.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: