02 Februari

Idag vart Mannemann hemma med mig. Blir nog så imorgon med. Ska upp  och tvätta klockan 07.00.. Bööh. Men måste göras. 
Idag har vi inte gjort något annat än att skura och städa badrummet. Tror Emanuel har tittat på 3 st filmer på raken idag och suttit still under hela filmerna! Det kan bara betyda att han inte mått så bra eller bara varit väldigt trött idag. 
Just nu sitter jag och lägger upp grejer på min nya säljar sida. Kommer lägga upp skit mycket där när jag väl tagit bilder på de som ska bort. 
Kika gärna! https://www.jumblets.com/EmmaRolandsson
 
 
Sitter i övrigt och deppar över att jag gått upp i vikt nu när allt har hänt. Är inte sån som går ner i vikt när man mår dåligt utan tvärt om. Men nu ska de fan ändras! Vill ha Op nr2 gjord nu oxå så jag kan börja träna. :/
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: