27 Maj

Gomorron!
Ska testa min Spawax idag hade jag tänkt. Får bli nu på morgonen före ett bad. Cyklade iväg med Emanuel till dagis och påvägen hem fick jag jätte ont i min skadade urinblåsa... Så ska ta ett bad innan pluggandet och se om det ger med sig. Ibland får jag ont för att ärrvävnaden spricker. Kan bli så om jag varit kissnödig och inte gått på toaletten på en gång. Typ som nu när jag lämnade Emanuel. 
Fan tänk att han börjar skolan nästa höst!! :O :'( Helt sjukt. Min bebis. 
Han har ju problem med talet än. Nått han förmodligen kommer ha då med. Jag är jätte rädd att han ska bli mobbad i skolan för att han har svårt att prata. Och jag mår fruktansvärt dåligt för att han har svårt att prata. Det är ju mitt ansvar att lära honom. Men efter pedagog besök och diverse olika lösningar så kommer vi inte längre än såhär. Han kan prata nu, men inte helt. Han fastnar väldigt ofta och får visa med händerna vad han vill säga. Det gör så ont att se han så. Att han kämpar så hårt. Jag ber till gud att han ska kunna prata riktigt snart för hans egen skull. Jag förstår allt han säger. Jag är hans mamma. Men andra har svårt att förstå vissa saker han ska säga. Och jag kommer inte vara där i skolan och säga till personerna vad han säger.  
 
aja, det löser sig nog. Han är världens bästa pojke ♥
 
Nu ska jag testa min vax grunka och sen bada.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: