Måndag

Fått mig en funderar typ. I fredags fick jag höra att det såg ut som om jag fyllt mina läppar.
Men jag har ju inte fyllt mina läppar, jag VILL göra det. Då kommer ju funderingen. Jag kanske inte måste fylla mina läppar då? Eftersom alla tror att jag gjort det redan. Då kan de ju inte va så minimala som jag tycker att de är.
Sen kanske jag inte är så tjock som jag själv tror, eftersom alla påpekar att jag är så smal och fin? Ja, det vart en jävla funderare. Just för att olika personer säger samma saker. 
 
Men men. Idag skulle jag egentligen ha börjat jobba, men det vart nått knas med tiderna så det blir inte start idag. Lungt för mig dock. Har ont i revbenet ännu och tänkte gå på hälson och se om jag kan få nått mot smärtan. Man vill ju kunna sova oxå. 
Sen efter det om jag känner att jag kan för revbenet så tänkte jag och Emanuel åka in till stan och köpa nån rolig adventskalender. VIlket jag totalt hade glömt. Var så inriktad på att köpa en massa julklappar som har verkligen önskat sig så det glömdes bort. OCh det är ju 1a imorgon så. Påtal om julklappar nu då. Riktigt nöjd med vad jag har köpt til honom iår. Jag gjorde så att han fick ringa in allt han önskade sig i alla kataloger man fick på posten och sen tog jag med mig dom på affärerna. Så har har enbart fått sånt hanönskat sig iår. Tror han mest kommer gilla trummorna. Han har nämligen byggt ihop egna av pallar m.m. fleeera ggr nu och sagt att han så gärna vill ha trummor. Så det fixade jag såklart! Sen köpte jag 3 grejer till. Ett av dom kommer från tomten ;) haha. Nej men han tror ju verkligen på tomten och han har skickat brev till honom. Så varje år köper jag nått som jag sen lägger under granen, som tomten har lagt dit ;).
 
Och ja, Han är hemma från dagis idag. Han har ju varit borta hela helgen så jag har Manne abstinens haha. ♥
 
 
 
Har nog aldrig sett nån fulare bild på mig själv nångång. haha! Måste säga att där fick jag fan till de! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: