Onsdag

Dagen igår asså. Puh!
Sålde min gamla soffa på morgonen, så fick ju ta isär den gigantiska och hjälpa till att böra ner den. Sen var jag på möte om en anställning på 6mån. Skrev massa papper och grejer. 
For hem och då kom mina föräldrar och skulle hjälpa mig hämta den nya soffan. Så vi bar ner den från 3e våningen utan hiss! .. haha. Sen handlade mamma mat till oss! Asså hon tvingade mig att hon skulle få göra de...Aja haha. Sjukt tacksam iallafall. Sen åkte vi hem och bar upp soffan. Så nu är det så sjukt fint här hemma. Vart så ljust och luftigt. Fattas bara en matchande fåtölj nu. 
Får plats med julgran nu oxå! :D
 
Haha Ja men juste! GUD! 
Imorse när jag lämnade Emanuel på dagis så hände nått sjukt pinsamt.
Vi hade kvar täckbyxorna på dagis så vi gick in och skulle sätta på dom. Böjer mig ner och hjälper honom och då händer det.
Byxona spricker upp över röven! Haha! Chockad stod jag och höll om rumpan och fröknarna börjar as garva. 
Jag visste att det var den sista versen med dessa byxor då tyget har blivit så tunt efter alla tvättar och de är sjukt gamla. Men asså gud.. haha
Så fick gå hem från dagis och visa rumpan för alla förbipasserande och dom som gick bakom mig. 
Kallt var det oxå!
Nästan så jag förfrös skinkan haha.
 
Annars blir det en lugn dag tills jag skall hämta honom igen. Tänkte fixa lite här hemma.
 
Imorgon ska ju Emanuel åka till sin pappa över helgen för första gången typ. Han är sjuuuuukt taggad.
Så hoppas han håller vad han lovat nu då :)
  
Före och efter ⤵
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jättefint blev det!! :) vill också ha den soffan.. Dock vågar jag inte ha vit även om det är finast :')

Svar: Har inte vågat haft vitt förrän nu. Tur att det är avtagbar klädsel så den går att tvätta ändå :)
Wellcome to my world

2015-11-12 @ 18:18:40 / URL: http://Lovebyisabel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: